8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
50 هزار پرستار جذب مراکز درمانی می شوند  
 رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور گفت: افزون بر 50 هزار پرستار در طول سه سال آینده جذب مراکز درمانی سراسر کشور می شوند.
 غضنفر میرزا بیگی روز دوشنبه در همایش پرستاران آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، افزود: از 90 هزار نیروی فعالی که قرار است در سه سال آینده جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شوند، نزدیک به 60 درصد به پرستاران اختصاص خواهد داشت.
وی، شاخص تعداد پرستاران نسبت به تخت های بیمارستانی کشور را کمتر از نرم جهانی اعلام کرد و گفت: به ازای هر تخت بیمارستانی 5/2 پرستار در جهان به کار گرفته می شود که این رقم در کشور ما 8/1 پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی است.
میرزا بیگی با تاکید بر توسعه کیفی خدمات بیمارستان های بخش خصوصی برای بهره مندی از پرستاران بیشتر اظهار کرد: در صورتی که بخش خصوصی، کیفیت خدمت رسانی به پرستاران را افزیش ندهند پرستاران تحت استخدام آنها ، جذب بخش دولتی شده و بخش خصوصی با کمبود نیرو مواجه خواهد شد.
رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به بررسی های صورت گرفته در خصوص فعالیت پرستاران در کشور افزود: بر اساس این بررسی ها، احتمال دادن داروی اشتباه به بیمار در صورت کار بیش از 12 ساعت پرستار سه برابر می شود که این امر لزوم استخدام نیروهای جدید را دوچندان می کند.
میرزابیگی گفت: سازمان نظام پرستاری که از سال 82 آغاز به کار کرده در زمینه جامعه پذیری حرفه پرستاری، افزایش منزلت اجتماعی، تغییر درصد پذیرش دانشجوی زن و مرد، افزایش ظرفیت دوره های تحصیلات تکمیلی پرستاری، فعالیت های مطلوبی را انجام داده است.
وی اضافه کرد: این سازمان همچنین موفق به برگزاری 400 دوره بازآموزی برای پرستاران سراسر کشور شده است.
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
مشاور وزیر دادگستری:  
مهرآفرین، شهامت مدیریتی و روانترین روش استخدام است  
 مشاور وزیر دادگستری با انتقاد از نمایندگانی که با طرحˈمهرآفرینˈبه مخالفت برخاسته اند، گفت: این طرح برخاسته از شهامت مدیریتی و روانترین روش استخدام است.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ˈمظفر الوندیˈروز دوشنبه در یادداشتی که در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است: مصوبه 30 آذر ماه امسال هیات وزیران، موسوم به طرحˈمهرآفرینˈ موجی از امید و دلهره را در جامعه ایجاد کرد. امید در بین جوانانی که سال هاست جویای کار هستند و به هر دری می زنند با موانع مهم اداری روبرو می شوند و دلهره در بین نخبگانی که احساس می کنند جامعه اداری ما ظرفیت هضم این همه اختیارات را ندارد. اما رییس جمهوری، مثل همیشه و با اعتماد بی سابقه به مردم و اینکه موانع عمده را با ابتکاراتی ساده از بین می برد بر اجرایی شدن این مصوبه تاکید دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیشترین انتقادها را در این چند روز از مصوبه داشتند و جالب است بدانید بیشترین فشارها به دولت و ارگان های اجرایی توسط نمایندگان در شهرستان ها و استان ها برای استخدام و بکارگیری موکلان آن ها در سیستم های اداری بوده است.
هر بیکاری، حداقل یک توصیه نامه از نماینده محل خود به همراه دارد و هر روز به نهادها و سازمان های مختلف مراجعه و با نشان دادن این توصیه نامه درخواست شغل و کار دارد.
از سوی دیگر عمده تذکرات نمایندگان مجلس به دولتی ها و نیز بخش مهم و عمده نطق های قبل از دستور آنان در مجلس، اشاره به نرخ بیکاری و مشکل اشتغال است و جای تعجب است، حال که دولت ˈمهرورزˈدر اقدامی بی سابقه و درˈروان ترین روش استخدامˈ اقدام کرده است، چرا داد واعجبا سر داده و سراسیمه در صدد لغو این مصوبه ˈگره گشاˈ هستند.
دکتر احمدی نژاد از ابتدای تصدی مسوولیت ریاست جمهوری با حضور در بطن جامعه در قالب سفرهای استانی، دورترین و گمنام ترین مناطق کشوری را از نزدیک مشاهده و نگرانی ها و مشکلات مردم را ملموس تر از هر کسی(حتی نماینده آن مناطق در مجلس) بررسی کرده است و به نیکی می داند برداشتن موانع اداری و تفویض اختیار به مدیران اجرایی در استان ها می تواند بخش زیادی از مشکلات را برطرف کند.
ˈمهرآفرینˈدر حقیقت پاسخ به مطالبه عمومی است. آن هایی که سال ها شعار تفویض اختیار را سر می دادند، چرا امروز در برابر مصوبهˈراهگشای مهرآفرینˈ جدل می کنند؟ مگر این مصوبه چه گفته است که این چنین برخی را آشفته کرده و داد ˈوامصیبتاˈ سر داده اند؟
این مصوبه 10 بندی و منضم به حدود 80 صفحه پیوست(که عمده آن ها فرم ها و شیوه نامه های کاری است)چه حرف جدیدی دارد؟ آیا واقعا مطلب فراقانونی در آن ذکر شده است؟ در یک بررسی ساده و اولیه می توان دریافت این مصوبه نقش یک ˈهموار کننده ایˈدارد که در یک حرکت ضربتی تلی از خاک و سنگلاخ در مسیر پیشرفت و توسعه را بر می دارد. حرف جدیدی در این مصوبه زده نشده فقط یک ˈشهامت مدیریتیˈ است برای تفویض اختیاراتی که سال های سال در دولت های مختلف شعارش را دادند و هیچ گاه عملی نشده است.
ˈشاه بیتˈ این مصوبه همان تفویض اختیار، توزیع عدالت استخدامی در سطح کشور، برداشتن موانع پیچیده اداری که حاصلی جز رانت و سوء استفاده نداشت، است که در این مصوبه مستند به قوانین بالادستی، به مدیران مرتبط اختیاراتی داده شده هرچند در بند آخر مصوبه صریحا اعلام شده که ˈاین تصویب نامه رافع اختیارات رئیس جمهوری و معاونین وی و وزرا و بالاترین مقام های دستگاه های اجرایی نمی باشدˈ.
ضمن اینکه برای کنترل تمام اقدامات ناشی از مصوبه، ایجاد سامانه الکترونیکی بسیار قوی پیش بینی شده که تمام حرکات و اقدامات مدیران اجرایی در استان ها را ˈبدون دخالت فیزیکیˈ کنترل می کند و علاوه بر آن برخی اختیارات مهم حاصل از این مصوبه در اختیار وزرای کشور و دادگستری گذاشته شده که این کار هم دارای حکمتی قابل تقدیر است.
وزیر دادگستری به لحاظ جایگاه حقوقی و تشکیلاتی که به نوعی مرتبط با سایر قواست و وزیر کشور به لحاظ اشراف تشکیلاتی بر استانداران و مدیران اجرایی استان هاست که می توانند ناظرینی مطمئن بر اجرای این مصوبه باشند.
این مصوبه نه تنها جنجالی نیست بلکه خلاف قانون هم نیست، مصوبه ای راهگشا برای از بین بردن موانع خود ساخته می باشد، مسلمآ در اجرای این مصوبه مهم، احتمال بروز اشکالاتی وجود دارد که می توان باˈحسن نیتˈ آن ها را گوشزد کرد، کما اینکه هیات وزیران بتدریج برخی توصیه های لازم را به مجریان ابلاغ می کند.
ˈمهرآفرینˈ به همراه خود امیدها را به ارمغان آورده است، آن را به یاس و سرخوردگی تبدیل نکنیم، حب و بغض های سیاسی نسبت به دولت خدمتگزار، باعث جلوگیری از این اقدام ارزشمند نشود.
به نمایندگان توصیه می شود به دقت این مصوبه و ضمایم آنرا مطالعه کنند، باور کنید بخش زیادی از این مجموعه همان درخواست ها و مطالبات شما در طول سال ها ˈنمایندگیˈ است.
به جای پیدا کردن ایراد در مصوبه، آن را در دستان خود قرار دهید و با حضور در استان ها و حوزه های انتخابیه جوانان را از این فرصت استثنایی آگاه سازید و در اجرایˈعدالت و گسترش مهرورزیˈ دولت را کمک کنید. مطمئن باشیدˈمهرآفرینˈ سیاسی و تبلیغاتی نیست، بلکه مطالبه به حق مردم است که توسط ˈدولت منتخبˈ در حال اجرایی شدن است.

 

  • سوالات آزمون سازمان امور مالیاتی
  •  

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
مجوز استخدام 2880 کارمند در پایتخت صادر شد  
معاون استاندار تهران از مجوز استخدام 2880 کارمند در استان تهران در طرح مهرآفرین خبر داد.
نصرالله ابرهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور مجوز استخدام 2880 کارمند در ادارات استان تهران در قالب طرح مهرآفرین خبرداد و افزود: این استخدام برای عموم آزاد است.
وی افزود: افراد واجد شرایط بر اساس آگهی استخدام و آزمون گزینش می شوند که بخشی ایثارگران و بخش دیگری عمومی هستند. البته هنوز وارد فاز عملیاتی نشدیم و در حال تهیه لیست پستهای بلاتصدی در استانداری تهران هستیم.
معاون استاندار تهران گفت: قانون به ما اجازه می دهد که در ازای افرادی که بازنشسته می شوند نیروی جدید استخدام کنیم و این 2880 نیرو به ازای تنها یک سوم نیروهای بازنشسته در چند سال اخیر است.
ابراهیمی در مورد آمار کارمندان منتقل شده از تهران اطلاعاتی نداد و گفت: موضوع انتقال کارکنان اجباری نیست ولی بر اساس ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه هر کارمندی درخواست انتقال کند با هماهنگی مقصد این کار انجام می شود.
 
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
سرپرست دانشگاه فرهنگیان تشریح کرد:  
جذب 950 استاد در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان  
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه با تلاش های انجام شده برای تربیت معلمان در این دانشگاه از اعضای هیات علمی کمک خواهیم گرفت، گفت: مسائل مربوط به جذب هیات علمی انجام و در حال حاظر 950 استاد به عضویت هیات علمی این دانشگاه درآمده اند.
جهانبخش محبی نیا در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و با اشاره به آغاز کار دانشگاه فرهنگیان در نیمه دوم سال تحصیلی 92-91 گفت: بر اساس مصوبه ای که در جلسه 704 مورخ 6 دی ماه سال 90 به تصویب رسید و در تاریخ اول اسفند ماه همان سال با امضای ریس جمهور ابلاغ و دانشگاه فرهنگیان مشروعیت فعالیت به دست آورد.
وی افزود: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی برای تامین، تربیت و توانمند سازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش است.
جذب 950 استاد در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
محبی نیا با اشاره به جذب هیات علمی برای این دانشگاه، خاطرنشان کرد: در چند ماهی که مشروعیت ایجاد این دانشگاه به وجود آمده است با تلاش های انجام شده مسائل مربوط به جذب هیات علمی انجام و در حال حاظر 950 استاد به عضویت هیات علمی این دانشگاه درآمده اند که به کمک این نیروها سالانه 25 هزار معلم تربیت خواهند شد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاهها همانند سایر رشته ها و دانشگاهها از طریق آزمون انتخاب و پس از مصاحبه و بررسی صلاحیت ها که از مهمترین آنها سلامت فرد متقاضی است، گزینش و در پردیس های این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.
جذب سالانه 25 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه فرهنگیان
وی با بیان اینکه مطابق قانون می بایست سالانه 25 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی جذب این دانشگاه شوند، تصریح کرد:طبق تکلیفی که قانون برای ما مشخص کرده است، سالانه موظف به جذب 25 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستیم و این فعالیت از بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.
مقطع کارشناسی دانشگاه فرهنگیان دارای 16 رشته تحصیلی
محبی نیا به 16 رشته ای که در مقطع کارشناسی این دانشگاه جذب دانشجو خواهد داشت اشاره و گفت: این رشته ها شامل "دبیری شیمی"، "راهنمایی و مشاوره"، "دبیری زیست"، "دبیری تاریخ"، "دبیری جغرافیا"، "دبیری الهیات و معارف"، "آموزش زبان و ادبیات فارسی"، "تربیت مدرس زبان انگلیسی"، "کودکان عقب مانده ذهنی"، "دبیری فیزیک"، "دبیری علوم اجتماعی"، "تربیت دبیر علوم ورزشی"، "ارتباطات تصویری"، "دبیری زبان و ادبیات عربی" و "دبیری ریاضی" است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی دانشجویان این دانشگاه می توانند در مدارس حضور پیدا کرده و به تدریس بپردازند؟ گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در چهار سال تحصیل، دانشجویان دو سال اول را صرف یادگیری دروس تئوری و در دو سال باقی مانده دروس تئوری و عملی خواهند داشت. در تلاش هستیم ساعات عملی، که قرار است دانشجو در این ساعات به تدریس در مدار س بپردازد را به طور کامل در سال سوم بگنجانیم تا در سال چهارم دانشجو بتواند نقص هایی که در نتیجه کار عملی به آنها پی برده را برطرف کند.
استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پس از ثبت نام در این دانشگاه دریافت حقوق و مزایا توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
به گزارش پانا، وی با بیان اینکه تمامی دانشجویان پس از ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان تعهد خدمت و آموزش و پرورش هم به آنها تعهد استخدام می دهد، اظهار داشت: موضوع تعهد خدمت باعث می شود تا دانشجویان نگرانی از بابت مسائل استخدامی نداشته و تمام وقت خود را به یادگیری اختصاص دهند. همچنین دانشجو در طول تحصیل حقوق و مزایا دریافت می کند که البته 45 درصد آن به دانشگاه داده می شود تا امکانات رفاهی دانشجو را فراهم کند.
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
فولادگر تأکید کرد:  
استخدام نیم‌میلیون‌نفری مغایر قانون مدیریت‌خدمات‌کشوری است  
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اگر استخدام‌های مدنظر دولت، مجوز مجلس را نداشته باشد، غیر قانونی است، گفت: بزرگ شدن حجم دولت مخالف سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی است.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه استخدام نیم میلیون نفری که دولت هم‌اکنون آن را رسانه‌ای کرده، مربوط به چند ماه پیش است، گفت: مراحل اولیه این استخدام ها مانند برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش نهایی را دولت چند ماه پیش انجام داده بود؛ ولی تا به حال مجوزهای آنها صادر نشده بود که در زمان حاضر این کار انجام شده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تا به حال از اعلام قطعی نتایج آزمون‌های استخدامی خودداری کرده بود تا مجوز صادر شود، افزود: تنها دولت در جایی مجوز استخدام دارد که یا قانون خاص آن را اجازه داده باشد یا یک قانون عام، اختیاراتی را در زمینه استخدام افراد،‌ تحت شرایطی خاص به دولت داده باشد.
وی با تأکید بر اینکه اگر استخدام‌های اخیر دولت، بدون مجوز خاص باشد، غیر قانونی است، ادامه داد: باید مصوبه اخیر دولت مبنی بر استخدام ۱۵۰۰ نفر از کارمندان نهاد ریاست جمهوری در هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس شورای اسلامی بررسی شود که آیا این استخدام‌ها بر اساس قانون است یا خیر.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به قانون خاص صدور مجوز مجلس به دولت برای استخدام ده‌هزار ناظر کشاورزی اشاره و تصریح کرد: در مجلس هشتم نیز مجلس با تصویب قانونی خاص، مجوز استخدام چندهزار نفر در وزارت آموزش و پرورش را به دولت داده بود.
وی همچنین با بیان اینکه جذب و استخدام در دولت‌ می‌تواند با استفاده از قانونی عام باشد، گفت: دولت می‌تواند برخی افراد را با لحاظ کردن شرایط مندرج در قانون خدمات کشوری مانند امکان جایگزین کردن بازنشستگان یا جذب افراد در صورت اصلاح ساختار سازمان‌ها، استخدام کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بزرگ شدن حجم دولت، مخالف سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی است، تأکید کرد: اگر استخدام نیم‌میلیون نفر در دولت صحت داشته باشد، این تعداد بسیار بیشتر از کسانی است که از دولت بازنشسته می‌شوند که این مسأله با نص قانون مدیریت خدمات کشوری مخالف است.

 

  • سوالات آزمون سازمان امور مالیاتی
  •  
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
استخدام نیروی انسانی درصندوق توسعه ملی  
صندوق توسعه ملی برای تكمیل كادر تخصصی خود استخدام می‌كند.
به گزارش خبرنگاربازاركار، صندوق توسعه ملی برای تكمیل كادر تخصصی خود درحوزه‌های اقتصادی ، سرمایه گذاری،‌نظارت،‌بانكی ،‌بین الملل ، مالی واداری از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه استخدام می‌كند.
براین اساس، دارابودن مدرك تحصیلی كارشناسی تادكتری در رشته‌های برنامه‌ریزی اقتصادی،‌برنامه‌ریزی سیستم‌ها ، اقتصاد ،‌مدیریت اداری ، مدیریت مالی و بازرگانی،‌مهندسی صنایع،‌مهندسی شیمی و پتروشیمی ،‌نفت ،‌مهندسی كشاورزی ،‌مهندسی‌آب،‌ مهندسی‌مكانیك ، حسابداری ،‌بانكداری ،‌حقوق بین الملل برای شركت دراین فراخوان الزامی است.
لازم به ذكراست  علاقه‌مندان رزومه كامل و عكسدار خودراحداكر تا تاریخ 5 بهمن ماه به آدرس info@ndf.ir ارسال نمایند.
متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتربه صفحه 9 شماره 744 خود مورخ 24 دی ماه مراجعه وحداكثرتا تاریخ 24 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
  • سوالات آزمون سازمان امور مالیاتی
  •  
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
ارسال توسط رحیمیان





با پیش شماره 021:   22892665


0441-3656537


مهلت تماس تا تاریخ 30 دی ماه سال 1391


سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

استخدام کارمند در شرکت  بین الملی هوم سان فوم در اصفهان





شرکت ساختمانی بین الملی هوم سان فوم به منظور تکمیل کادر فنی و اجرایی شرکت جهت فعالیت در پروژه های عمرانی  خود، دعوت به همکاری می نماید .


شرایط فردی :

۱-  لزوم داشتن حداقل دیپلم فنی و حداکثر فوق دیپلم ( ریاضی فیزیک، عمران، معماری، ساختمان، نقشه کشی ساختمان، نقشه برداری،تاسیسات،  برق ساختمان، صنایع چوب، تراشکاری، جوشکاری، درودگری،مکانیک)


۲- سابقه کار فنی (سابقه آرماتوربندی یا قالب بندی در الویت است)

۳- حداکثر سن ۴۰ سال

۴- بومی استان اصفهان

شرایط کار:

۱-   تمام وقت

۲-   محل کار در داخل و خارج استان

۳-   حقوق و بیمه طبق قانون کار

زمان مراجعه :۲۵/۱۰/۹۱ لغایت ۲۵/۱۱/۹۱    ساعت مراجعه : از ساعت ۸:۳۰  الی  ۱۵:۳۰

آدرس :  اصفهان – خ چهارباغ بالا – مجتمع تجاری اداری کوثر- فاز ۲- ط ۶ – واحد ۸۱۳     شماره تماس :   ۶۲۰۴۹۸۵  کد تماس :۰۳۱۱

v   مدارک مورد نیاز : یک قطعه عکس ۴*۳ و فتوکپی شناسنامه

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

استخدام کارمند اداری خانم در شرکت طراحان ترنج




گروه طراحان ترنج به منظور تکمیل کادر اداری خود از خانم های با روابط عمومی بالا دعوت به همکاری می نماید.


کادر اداری
مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
جنسیت : زن
محل استخدام : تهران
شرایط : روابط عمومی بالا



تلفن تماس:۸۸۳۲۶۴۰۴




مهلت تماس تا تاریخ 29 دی ماه سال 91

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان